Rd 8 / Rd 9

Hela dag 8 gick utan blod, men med jävligt ont i magen. När det var vaggis dax imorse så var det där. Blod. Massor av blod! Det var det jag hela tiden visste!!! Vi har gråtit massor nu på morgonen. Så nu är det bara att duscha, åka till jobbet o lådsas som allt är bra. Och på kvällen är det julbord. Bara att sätta på sig masken nu och föröka att inte bryta ihop på jobbet.
Ja, vi har två frysisar. Men varför skulle da klara sig nu när de inte gjort de förut???
Detta var vårat sista landstingsfinansierade. Vilkt betyder att ni lär inte se mig i IVF svängarna på ett par år nu! Jag önskar er andra lycka till. Men nu stänger jag bloggen.

Over and Out!!

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0