Utamanad

Jag har blivit utmanad av Birsen

1. Blossa eller någon annan glögg? Spelar ingen roll, dricker bara glögg för att man "ska" inte för att det är gott
2. Hackade eller hela nötter? ...
3. Adventsljusstake eller stjärna i fönstret? Stakar i vissa oh stjärnor i vissa
4. Grön eller vit mossa? vit
5. Riktig gran eller plast? Ingen gran här, jag köper och pyntar en En med mini glitter o mini kulor.
6. Lussekatter med eller utan saffran? Äter inte lussekatter
7. Lussekatter med eller utan russin? Äter fortfarande inte lussekatter
8. Julen vill jag läsa om i......varför ska jag läsa om det...Jag vet ju varför det firas...
9. Julgröten äter jag helst med..... socker och kanel
10. Köttbullar eller prinskorv? lite av varje
11. Vitt eller rött när jag dekorerar? Stakarna och stjärnorna hänger i fönstret redan, ska man dekorera ännu mer????


Jag utmanar den som har lust att svara !

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0