Fixar det sista...

Jag håller på att fixa det sista med datorn nu till tonerna av Nickelback - Rockstar innan jag drar till mamma o pappa för att slagga där inatt o sen bär det iväg till Stockholm imorgon. Har precis packat färdigt allt (tror jag). Ska bli skönt att få komma iväg ett tag mitt i all skit med misslyckad IVF. Sen måste jag upp TIDIGT för att kolla auktionen på våra tågbiljetter. puh... Men jag hinner nog lägga mig ett tag sen igen. Kankse slänger in ett till inlägg då o berättar hur trött jag är... Bara jag inte glömmerl nåt nu... hmm... Nya kläderna jag har köpt är med, inloggningsdosan till internet banken så jag kan betaöa tåget, och så jag förstås... De andra som är glömt de är glömt....

Ska bli så kul att få träffa min vän i Sthlm igen oxå. Vi har inte sets på säkert 4 år.... Precis efter att han blivit frisk från cansern. Lääääängtar så...!!!


Ha det så bra alla !!!

Kram på er !!

Förresten.. skulle bränna ut våra semester bilder från Mallorca till S då jag upptäckte denna roliga bild jag fångade någonstans efter sveriges vägar.... Bilen är dock inte svensk, vilket du kankse förstår.... Enjoy!! :D



image11

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0