Funkar det nu?

Jag skrev värsta långa inlägg igår, och när jag skulle publicera inlägget så blev det bara knas. Gick inte at packa o göra om heller... Allt var bara borta! Så typiskt... Men nu ska det väl funka igen.... Sitter här o vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt... Vill så gärna få ordning i detta rummet, men jag har värsta planerna, som inte går att genomföra utan en möbel jag ska få av mamma. Så det får se ut såhär tillsvidare. Idag när jag kom hem hade Älsklingen gjort mat... så gulligt! :)

Men jag kräks denna hemska musen jag köpte... Funkar bajs.

Kommentarer
Postat av: Åke Holm

Tjenare!
Tack för inbjudan (via betapet). Ska bli intressant att läsa lite här. Just nu hinner jag inte. En liten son håller på att vakna...

Kram till er båda!

2008-02-09 @ 05:43:31
Postat av: Åke Holm

Förresten... http://blogg.aftonbladet.se/20219

Den lilles blogg... ;-)

2008-02-09 @ 05:48:02

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0