God morgon!!

God morgon! Nu är ni förvånde att jag är uppe så tidigt va. Sitter här i köket o äter havregrynsgröt. Ska nämligen jobba förmiddag idag. Och efter att ha jobbat natt så var det svårt att ställa om vill jag säga. I Onsdags la jag mig 09.00 och tänkte gå upp 11.00 så att jag skulle vara trött på kvällen och på så sätt vända tillbaka dygnet. Men när jag sovar då sover jag.... =P Så jag sov hela dagen som vanligt. Men då visste jag juh vilken jävla smäll som väntade mig sen. Nämligen det tortyr liknande metoden jag måste ta till i nödfall när jag inte lyssnar på mig själv.... Jag har inte kommit på vad jag ska kalla den än, men såhär gick det till. Jag gick upp på Onsdag e.m/kväll, var uppe hela natten, hela dagen, OCH hela kvällen. Däckade vid 18 tiden igår kväll och har sovit till nu. Jag trodde jag skulle stupa kring 14-15 tiden men lyckades hålla mig vaken till efter 18. Blev väl sammanlagt en vaken stund på sisådär 27 timmar. Men det gäller att aktivera sig. Jag åkte o simmade, shoppade lite scrapbooking saker. Försökte scrappa mitt första kort till min vän S. Men jag tor inte inte ger henne det. Jag gör en ny, detta var bara en testgrej lixom. Men det var riktigt roligt måste jag säge. Sen tittar man upp och vips har man slagit ihjäl en timme eller två.

Nu ska jag äta upp min gröt och klä på mig. Ha en trevlig Fredag allihopa !!!


Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0