God natt

Varför har jag inte gått o lagt mig än, kom hem från jobbet för 1 ½ timme sen. Ska nog ta o äta lite frukost innan jag kryper ner i kojan med.

För övrigt har det väl inte hänt så mycket faktiskt. Kryssningen var underbar, den där Tony Irving kan konsten att underhålla han.Riktigt imponerad blev båda jag och älsklingen.

Här någonstans ungefär i mitten av sverige så smälter snön bort med en hiskelig fart och vi har återigen börjat gå mot våren. Tidigt kan tyckas, men nu tror jag faktiskt inte att det blir någon mer snö och vinter.

Jaha.... så har han kommit då, brorsans unge. Är jag elak eller känslokall på någon sätt när jag inte kan känna något extrem lycka eller så för dem? Är det min plikt som faster att bli alldelels i extas av att det lilla pyret kommit til världen? Klart är är glad att allt har gått bra o så, men inget mer än så. Är jag dum som inte ens orkar ta mig tid att åka o hälsa på bäbisen och de nyblivna föräldrarna som tycker att de har skapat världens vackraste barn? Men saken är den att mentalt så orkar jag inte det nu. Förlåt för det!!

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0