IVF

Har precis pratat med IVF nu... Det var bara att ringa när mensen kommit som vi vill göra försök nummer 2 på, sen planerar vi då, och de skickar hem recept. Så det är juh smidigt. Jag hade tänkt köra igång på Mars-mensen. Så det blir väl till att köra igång om en månad ca. Å jag riktigt längtar till den där hemska kroniska huvudvärken, och det ännu mer hemska humörsvägningarna. Och dom där sprutorna som jag knappt kan ta själv för att jag tycker det är så obehagligt... och för att inte tala om ÄPsom gjorde så ont att jag fick massor av extra morfin och jag bara grinade o grinade för att det gjorde så ont... Nästan så man trodde man låg på förlossningen, så ont gjorde det..... Jag höll på att dö. Sen de där dagarna efteråt när man inte ens kan gå, dom är så trevliga.... det ser jag fram emot.... wiiiieeee.... snart ska vi få börja igen...

Puss !!

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0