Karl-Petter

Jag glömmde juh informera om det absolut viktigaste som hände under galan i måndags. JAG FICK EN KRAM AV KARL-PETTER. Det ni. Sen tog jag kort på Petter och S. efter sa jag till S att han har inte riktigt kommit in i hela kändisvärlden än, eftersom man brukar hålla om den man blir fotad med. Då säger S: Men han höll mig på rumpan.... :) Det tyckte jag var roligt.

Nu ska jag gå o sova faktiskt, och jag ska sova hela dagen.... Hoppas vi får en lugn natt på jobbet, föra gången jag jobbade nat fick vi springa som skållade råttor var 20:e minut, till ett rum längst ner i korridoren... Mina fötter värkte när jag kom hem. Hoppas mamma o pappa vill hälsa på oss snart för mamma lovade att jag skulle få hennes fotbad... :) då ska det badas !!!!

Men nu ska det sovas...

Natti natti

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0