MARDRÖM !!!!

Usch... Jag hade världens mardröm idag! Det allra värsta drömmarna enligt mig är när jag drömmer att någon av mina syskon far illa... så här var den iaf, ska försöka komma ihåg så många detaljer som möjligt...

Min lillebror sitter i fängelse för att ha smugglat något, och jag är helt förstörd. Sen sitter vi helt plötsligt i bilen och min lillebror sitter bredvid mig. Jag förstår att nu har jag chansen att ändra på historien eftersom vi helt plötsligt förflyttat oss bakåt i tiden. Jag ber honom slänga ut skiten genom fönstret. Och han slänger ut en röd väska in i skogen. Jag blir lättat och känner att allt kommer gå bra. Vi kommer fram dit vi ska och där står massor av folk som ska bli muddrade innan de får komma in. Det blir min lillebrors tur och den som ska utföra det är ingen mindre än Carola (!) lillebror ser lite skraj ut så jag förstår att någonting är på tok. Jag försöker distrahera Carola gonom att prata om hennes ENORMA tuttar, men då blir hon bara sur. Jag tittar bakom axeln o ser en polis sätta handbojor på en annan polis och säga "du är anhållen för medhjälp i ett bankrån" samtidigt som en annan polis sätter handbojor på en kille som stått o pratat med en anhållna polisen. När jag tittar tillbaka så håller Carola på att föra bort min lillebror i handbojor och jag blir hysterisk o frågar vad som har hänt. Hon visar upp någon flaska med vätska i som min lillebror hade haft gömd under til tröja.

Nu är vi tillbaka vid fängelset igen. Det gick inte att stoppa detta, och jag börjar fundera på ifall det är meningen att han ska sitta där, kanske kommer han ut som en lungnare kille sen. På fängelset får han min mans chef som övervakare. Det är henne han ska ha den mesta kontakten med. De får en femma och några enkronor per dag. Fängelset såg ut som hen helt vanlig by. Man kunde köpa pizza tex. Men bara om man hade tillräckligt med pengar. Min lillebrors första dag i fängelset blev han bjuden på pizza av några andra fångar som hade sparat ihop massor av pengar under en lång tid. Det såg ut som han skulle få några vänner där iaf.

Sen vaknade jag. Väckte R och slingrade mig runt honom och sa att jag drömt att min lillebror hamnade i fängelse... jaha sa han och somnade om...

Vad betyder egentligen den här drömmen??? Läskigt var det iaf att min lilla bäbis ska behöva sitta i fängelse.

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0