scones, snor och Carola...

Ringde faktiskt mig sjuk idag. Jag är sååååååååååå slö. Och världens huvudvärk, och jag bara snorar o snorar. Jag börjar alltid blöda näsblod när jag är förkyld, och när väl de har börjat så blir jag ännu mer seg. Eftersom jag bli helt knäckt av att se blod. Och jag vill juh inte att det ska hända på jobbet. Så jag gör nog bäst i att vara hemma o kurera mig istället. Vill juh vara frisk till vi åker på kryssning.

Vi hade ingen frukost hemma (eller jag äter iof gröt och det finns, men R vill juh ha smörgåsar) och eftersom ingen av oss orkar åka ner på byn o handla så håller jag på med scones. R är ovetandes än så länge. Men han kommer nog in i köket när kaffet är klart o då ska jag överraska honom. Vilken snäll fru han har va? Sen ska jag krypa ner i soffan med min filt och tycka synd om lilla sjuka mig. Blir nog lite sex and the city som sällskap. Nu ska jag ta ut mina scones ur ugnen. Ha en bra dag, och släng gärna en tanke på min när jag är sååååååå sjuk.

Ps. Bra jobbat igår. Nu är det bara o se till att hon inte kommer vidare från andra chansen oxå. Ds.

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0