VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SAMHÄLLE VI LEVER I?!?!?!?!?! JAG SKÄMS FÖR ATT VARA SVENSK !!!!!!!!!

Ja, det gör jag faktiskt... När jag läser denna hemska artiken om en flicka som blivit misshandlad. Här kan man läsa "Flera personer i tunnelbanevagnen bevittnade misshandeln." och lite längre ner kan man läsa detta "Hon lyckades själv ta sig hem där hennes mamma larmade SOS."

VARFÖR VAR DET INGEN AV DE FLERTALET VITTNEN SOM LARMADE POLISEN!!!!!! HERREGUD, DET HANDLAR OM EN LITEN FLICKA!!! ETT BARN!!!

NU FÅR NI FAN TA O SKÄRPA ER!!!!! TÄNK OM DET VAR EN DOTTER TILL NÅGON PÅ DITT JOBB? EN SYSTER TILL NÅGON AV DE BARN DU TRÄFFAR NÄR DU LÄMNAR DIN EGEN UNGE PÅ DAGIS? ELLER KANSKE VAR DET EN SKOLKAMRAT TILL DITT BARN?

VAFÖR ÄR NI SÅ JÄVA FEGA! FY FAN FÖR ER!! HOPPAS JAG ALDRIG BEHÖVER SE ER! FY FAAAAAAAAAAAN !!

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0