Nu ska jag ha en egen myskväll

R är på hockey och jag har faktiskt köpt mig lite cider som jag ska smaska på här hemma alldeles ensam. Sätta på en rulle och bara ha mys. Kanske ska jag se 10 orsaker att hata dig med UNDERBARA Heath Ledger. R.I.P
Vi får se... Men nånting blir det. Bara de att alla våra filmer ligger nerpackade i en kartong eftersom jag inte fått upp de nya hyllorna vi köpt på IKEA nå än. Hmm.... kanske skulle ta att göra det nu oxå... Vi får se vi får se, men nu är nog mina cider lagomt nerkylda o redo att drickas...

Så skål på er alla !

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Ja precis. Jag tror inte det blir shopping samma dag.. jag vet inte när det blir iallafall.

2008-01-30 @ 20:03:56
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0