7 minuter

7 minuter orkade jag med att springa imorse. Före frukost. Utan medtag av vatten. Snacka om att IVF:en käkar upp all kondition. Men vi får se nu om jag kan gå upp en kvart tidigare varje morgon för att gå ut o springa i skogen. Det återstår att se. En minut i halv sju nu. Om en minutska jag sitta i bilen. Det är min egen gräns för att jag ska kunna köra lugnt till jobbet. Prick halv 7 inne i bilen. Strart klar! Men idag ska R köra mig för han behöver ha bilen i jobbet idag på förmiddagen. Så då behöver vi inte åka förens tjugo i. För då blir det minus parkeringsletande och mius gångtid. Såå... Annars då? Nej, inget speciellt. Väntar på första mensen efter misslyckat IVF. Räknar o räknar på när mensen efter det ska kunna komma. Man vill juh inte ha mens på semestern direkt. Men, kankse blir så att jag får stå ut med en hel jävla massa finnar på semestern.... För finnar var precis vad jag fick att FET medicinen. Och troligtvis knaprar jag FET piller för fullt under utlandsvistelsen. De är små och blåa, men man blir inte rolig av dem. Synd.

06:34 Snart, mycket snart ska jag gå o sätta på mig skorna och bege mig ut.

10 timmars pass idag, och jag som sovit så dåligt, men det gör jag alltid natten till måndag efter ledig helg. ALLTID.

Ha en bra Måndag allihop.

Hej!

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0