adoption......

Nu har R oxå börjat vänja sig med tanken på en eventuell adoption. Tänkte vi först och främst skulle bli medlemmar i adoptionscentrum och i början på nästa år sätta upp oss som sökande. Han har äntligen fårstått allvaret i att jag vill ha en egen familj. Jag tänker inte leva ett liv utan barn. Det finns säkert de som finner sig i det och lever livet ändå, men jag har svårt att tro att jag skulle klara av det. Då kommer jag aldrig bli hel lixom. Någonting kommer alltid då att fattas i mitt liv. Varför skulle det vara så svårt just för oss, jag som skulle kunna döda för att få en egen familj. Och många många kvinnor som absolut inte vill ha barn, kan inte jag få deras förmåga att lätt kunna bli gravid. Och undra om de faktidkt vet vad de väljer bort?? De vill satsa på karriären eller nåt sånt skit. Så sitter de där när de blir äldre o miljonärer HELT ENSAMMA. Undra om de ens då kommer ångra sig att de inte ville ha en egen familj. För mig är familjen guld värd, och jag vill bli rik! Jag vill bli rik av kärleken som kommer finnas i min familj!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej



har sökt på blogg.se på adoption och fick bl.a. träff på din blogg. Har inte bloggat så mycket med tänker starta upp en blogg när vi ska åka iväg till Colombia för adoption.



Har inte läst hela din blogg med har själv gått igenom IVF utan något resulta toch bestämde oss sedan att adoptera. HAr nu en underbar kill epå 3½ årsamt på väg till nummer två.



MEN det va ritne det jag skulle "prata" om utan ett liten tipsa tt snarast anmäla er även som säkande på en elelr flrea organisationer, trots att det kostar ltie extra är det värst detta i slutändan. Köerna är på väg att bli fruktansvärda och ha rman en köplats kan man sedan i lugn och ro göra hemutrednignar och tänka igneom sina val. Din köplats finns sedan där när du är redo att starta.



//Marita

2008-07-31 @ 22:59:02

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0