bara lite strunt... Inget viktigt.....

Då va man hemma igen då... Såååå skönt. Det har varit 10 jobbiga dagar.  Är ledig helgen med. Super skönt ska dé bli. Har en liten fråga ni kan klura på sålänge: Hur märker man på bästa sätt att jag varit borta i en och en halv vecka?

Föresten så har jag klippt gräset idag!!! Ett kryss i taket för dé. Snart kommer fönstergubben sen ska vi åka o bada!!

Annars finns det inte så mycket annan att skriva för tillfället. Känner mig rätt så slut just nu faktiskt.

Rätt svar på frågan kommer kankse nån dag! =) Men gissa på sålänge!!

Kram Kram!!


Kommentarer
Postat av: F

Jag har ett förslag till svar på frågan: Du har hår på ställen du annars inte skulle haft det på?? ;oP

Hoppas det är bra med dig! kraam

2008-07-31 @ 21:29:53
Postat av: Thessan

Hoppas du haft det bra där du varit.

Ja det blir i slutet på augusti någon gång. Har ingen riktig koll :)

Men det kanske faller sig in att det blir samtidigt. Vi hoppas på det :)

2008-07-31 @ 23:34:09
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0