Mig genom åren....

Hittade denna på Birsens sida!


15 år sen - 1993
Jag var 9 år gammal och blev faster för första gången. Var ute med barnvagnen själv en gång runt kvarteret med huvet högt och jätte stolt!
 
10 år sedan - 1998
14 år gammal, hade året före börjat högstadiet och bytt skola. Mobbningen jag fått stå ut med typ hela livet höll äntligen på att få ett slut!

5 år sen - 2003
19 år. Ett år kvar till studenten. Är jätte skoltrött! Tror att jag hittar mannen i mitt liv nästan 60 min hemmifrån. Börjar planera min framtid med honom, vill söka jobb där efter skolan o flytta dit. Allt rasar när han talar om att han hittat en annan!


3 år sen - 2005
Träffar och förlovar mig med R. Jag slutar med P-piller och tror att det är "bara" att bli gravid. Vi flyttar in i en gemensam tvåa och börjar lite smått leta efter hus. (Det hände mycket dé året)

1 år sen - 2007
Vi gifter oss. Jag ringer och vill göra en utredning på varför vi inte blir gravida. Vi kör igång med IVF bara några månader senare. Förvånansvärt kort väntetid. Jag blir glad och tror att allt ska ordna sig snabbt med att bli gravid. ett misslyckat IVF och ett misslyckat FET hinner vi med detta år.

3 månader sen -  april
Vi påbörjar IVF nummer två. Allt känns bra och jag är bombsäker på att det kommer funk denna gången. I Februari kommer jag få hålla min bäbis i mina armar.....

I går - 3  juli
Kommer hem från jobbet klockan 21:00 är supertrött och hoppas på att få mysa lite med R, men får en chock när jag kommer innanför dörren. Han har varit hemma hela dagen utan att lyfta ett finger i hushållet. Jag börjar städa som en galning samtidig som jag är besviken på gubben. somnar osams. Mår dåligt över detta.


I dag - 4 juli
Har jobbat heeeeeeeeela dagen, kommer hem på kvällskvisten får en kram av älsklingen som tillochmed åker iväg till insamlingen med två kassar tidningar.



I morgon - 5 juli
Är jag ledig och ska äta gott och dricka vin

Om ett år - 2009
Har jag äntligen fått vårat efterlängtade barn. Jag tittar på henne/honom och ler och jag tänker högt för mig själv "Ja, det är DIG vi har väntat på"

Kommentarer
Postat av: Birsen

kul att du hakade på :-). har också varit mobbat länge. Men jag tackar alla mina mobbare för de har fan sårat mig så mycket så nu kan jag inte bli mer sårad...Har blivit en stark person som tål väldigt mycket. Ynkliga idioter så kul det är å se dom nu mycket fulare och fetare än vad jag va då hahahhaha. NJUTER!!!

2008-07-05 @ 00:01:39
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0