Utmanar mig själv med denna.....

Eftersom jag är anonym på bloggen finns det vissa frågor jag inte svarar på. Men här kommer iaf mina svar... Hittade denna på Birsens sida.



DIG SJÄLV

vad är klockan när du börjar med det här? 14:14
vad heter du? Ragetti
hur gammal är du? 24
var kommer du ifrån? ...
vad heter din mamma? ...
vad heter din pappa? ...
har du några syskon? Ja

SENASTE GÅNGEN
du rökte? Många årsen (fest rökte)
du snusade? Har provat en gång, måste vara fem årsen nu
du färgade håret? 5 veckor sen (ska färja om det ikväll)
du grät? På begravningen i fredags
du tränade? Onsdags
du solade solarium? I vintras nångång
du skällde på någon? hmm... kommer inte ihåg
du var utomlands? höstas
du duschade? imorse
du köpte nya kläder? Tisdags
du åkte buss? En månad sen (före det var det flera årsen)
du åkte taxi? Händer ibland eftersom min pappa jobbar på taxi =)
du åkte tåg? Mars tror jag
du smsade någon? Lördags
du ringde någon?2 timmar sedan
du campade med någon? har aldrig campat

HAR DU NÅNSIN
hoppat studsmatta? Ja
ätit fiskbullar? Ja
tagit kort på dig själv? Många gånger
skrattat så du började gråta? Ja
skolkat mer än 3 skoldagar i rad? Har jag säkert
sovit mer än 10 st i ett tält? Nope
badat mitt i natten? Ja, förra sommaren faktiskt
åkt berg och dalbana och spytt efter det? Nej
spytt för att du var full? Tyvärr, Ja
trillat när du åkt skidor? Japp
gråtit till en bok? Ja
varit rädd för tomten?  Nope
fått IG? Jo, ett par stycken
ätit deg tills du spytt? Usch.... NEJ
lagat en misslyckad måltid? Ohh jaaa
fastnat med tungan på en lyktstolpe? Haha... Nää
FAVORIT
band/artist? Många!!
mat? Mycket
färg? Röd
dryck? Vatten
känsla?  Lycka
lukt? Nyduschad man
dag? Tisdag, Lördag
godis? För mycket
glass? Inte så förtjust i glass
alkoholdryck? Rött, vitt och de flesta cider/alkoläsk
snus? INGET
cigg? Mentol
film? Många
bok? Läser inte så mycket
kändis? Shakira
tröja? En svart kofta
byxor? Jeans
plats/ställe? Birka Paradise


JUST NU
låt? ingen
humör? trött
klädsel? Ledig
frisyr? Åt helvete
plats? i soffan
väder? halvdant, men inte kallt iaf


ANTINGEN ELLER
musik - eller vad???
mörkt - ljust? på???
kallt - varmt? varmt
vodka - whisky? vodka
cider - öl? cider
röka - snusa? Inget...
vinter - sommar? sommar
bada - sola? båda
hemmakväll - utekväll? olika
vad är klockan nu? 14:35


Jag utmanar alla som orkar. Detta var lite småjobbigt faktiskt


Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0