Åhh va jag blir förbannad!!!!

Våran boxen är lite knasig. 1 o 2:an funkar inte, men alla andra kanaler funkar. Så jag ringer till boxer kundservice som hänvisar mig till nån reparations firma. Får prata med en norsk jävla idiot ! Hur fan kan man sätta en norsk idiot till o svara i telefonen på en suport grej... Åhhhh... Vad störd jag blir !!!! IDIOT !!!

Sen ringde jag Falun o frågade hur många av våra ägg som kunde frysas... Och jag trodde verkligen inte att denna dagen kunde bli värre !!! Men i helvete vad fel jag hade...     
En enda jävel kunde de frysa... Jaha... blir det samma skit som förra gången då. Att den lilla jäveln inte klarar upptiningen..... Och så står man där o måste börja om IGEN, om det inte funkar nu. Hur jävla mycket måste man stå ut med ?????????? Vi är väl inga jävla människor av stål, vi klarar inte av hur mycket som helst....

Märks det att jag är på dåligt humör????

Allt är den där jävla norska idiotens fel !!! BYT JOBB för fan !!!!!!!!!!!!! eller flytta till norge där de förstår vad du säger !!!!!

Summa: Får jag inget plus på stickan den 10:e gräver jag ner mig själv och försvinner från jordens yta för då finns det längre inget mer att leva för !!!!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Men du, det kommer gå jättebra denna gången =) Då håller jag tummarna stenhårt den 10:e

2008-06-02 @ 16:49:53
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Birsen

det där är nog vaggisarnas fel. Jag blir också så arg av dom som kan gå över i gråt och helt plötsligt sluta i skartt :-). Klart du ska plussa. Dessvärre har inte jag några förhoppningar alls .-(...Ha det gott i värmen...Kram

2008-06-02 @ 17:24:27
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åhhh....klappar om dig

Usch...känner igen den där känslan o de där tankarna.

Men du behöver inte det där ägget. Detta testet kommer visa ett starkt +

2008-06-03 @ 08:59:39
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0