FET efter sommaren

Har nyss pratat med underbara Johanna på IVF i Falun. Vi ska försöka med vårat frysta ägg som hon sa var av bättre kvalitet än de vi hade i fysen förra gången. Är såklart livrädd att detta inte heller ska klara upptiningen, men vi får hoppas helt enkelt. Det kan hända att de hinner sätta tillbaka det innan jag åker på semester, det beror lite på när mensen kommer i Augusti. Men jag skulle ringa då så får vi planera närmare.

Nu tänker jag hoppa in i duschen och åka o göra slut på lite pengar.... så dé så!!

Kommentarer
Postat av: Birsen

Va roligt att läsa att du är på g igen...Blev lite orolig när jag läste depp mailet för nån dag sedan. Klart du ska kämpa. Du är ju nybörjare bara.

Har planer på IVF i falun. Trotts att dte ligger så långt bort härifrån. Har hört att de är duktiga. Får jag fråga hur du upplever kliniken? Vill inte göra samma misstag och välja fel klinik. Är så missnöjd med IVF-kliniken i Gbg...

Ha en bra dag.



Kram / Birsen

2008-06-10 @ 12:50:02
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Thessan

Åh bejb. Skönt att det går åt rätt håll igen. Jag kommer få göra min FET i sept/oktober nångång. Min läkare har sommarlov heeela sommaren. Lite trist att få vänta så länge suck Men nu kanske vi får bli gravida tillsammans.

2008-06-10 @ 14:52:09
URL: http://blueeyetea.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0