Hon somnade in idag...

Mitt festivalande fick ett känslomässigt slut tvärt igår när jag fick sms om att R:s mormor var riktigt dålig. Vet inte vad klockan var då, men det kändes som en evighet kvar av festivalen iaf.  Ville åka hem direkt men kunde inte lämna min 18 åriga kusin ensam i ett tält med en kille hon inte känner så jag fick gott vänta till allt var över kl 02:00 Hem o sova två timmar innan vi ska upp o åka till sjukhuset! Hon somnade in kring 15:00 idag. Det var väntat men hon behövde iaf inte ligga som hon gjorde mer än en dag. Finns juh dom som ligger flera veckor.

Hon fick leva i sit hem och klarade sig själv br fram till för bara nån vecka sen, så det var juh skönt att hon inte behövde någon längre sjukhusvistelse eller bo på et ålderdomshem där allt går på rutin och de skiter i pensionärernas vilja, och aldrig får de vara ute för att personalen inte har tid.... Men det är en annan diskution. Nu slapp hon iaf det !!!

Må hon vila i frid, mormor!
Du är saknad av många!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Usch vad hemskt att läsa, men som du säger kan det vara bra.



Min mammas väninna ligger på paliativa (heter det va?) och blir bara sämre och sämre och det känns jobigt för nu väntar man bara på det tråkiga beskedet.

2008-06-29 @ 18:14:09
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Birsen

Beklagar sorgen

2008-06-29 @ 21:10:01
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0