kåtobjekt och musik.

Jag hörde en snabbis på radion idag när de pratade om låttexter som man gillar extra mycket. Min är från Nordmans låt som livet och döden: Om jag har rätt nu så går du ifrån mig, om jag har fel ska jag slåss för en lögn som var din. Jag  har ingen aning om varför jag fastnat för just det, men jag har älskat den raden sen jag vet inte när. Har juh älskat Nordman typ från de att jag kunde gå ungefär. Och älskar honom fortfarande. Han var förresten mitt första kåtobjekt med... =)

Vilken är din låttext och vem var ditt första kåtobjekt?

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Hhee ;) Sånt som händer. Hur är det läget annars?

2008-06-11 @ 20:01:09
URL: http://rodeback.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0