Mycket att göra..

innan jag kan gå o lägga mig. Måste packa inför helgens festivalande. Och det är inte bara de inte. Sen måste jag kramas massor med gubben eftersom jag ska vara borta hela helgen. Åhh... jag som är supertrött... Men ändå vill jag inte lägga mig.... Sååå konstigt.... Bara flummar nu känner jag...

Denna bloggen kommer ligga lite på is under sommaren nu. Vill ju inte tappa läsare som följer våran resa så hoppas ni inte glömmer att titta in då och då iaf... fram till i höst när jag ska bli mer aktiv igen. Och då får vi hoppas att det blir en gravid blogg istället för IVF blogg....

Sen måste jag juh komma iväg i tid imorgon eftersom jag ska till frissan tidigt. Oj då, nu blev det plötsligt brottom i säng så jag är utvilad imorgon. Kan juh inte vara trött när man ska festivala...... =)

Kommentarer

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0