Ruvardag 5

Blev inte klar i trädgården igår, ska fortsätta lite senare i eftermiddag. glömde ta "före bilder" men jag kan tro att ni redan vet hur en trädgård fullbelamrad med ogräs ser ur... =P Får ta ett kort eller två när jag är klar sen.

Jag börjar tänka på orena tankar. Förbjudna hemska tankar. Tankar som jag trodde att jag ALDRIG skulle få. Tankar som jag inte hade förra gången. Kanske är det för att allt känns så bra denna gången som jag vågar tänka på ett helt nytt förbjudet sätt.... Vem vet. Men jag ska försöka hålla mig ifrån frestelsen. Jag ska vara en god människa som inte ska falla för frestelsen. Jag ska försöka att inte tjuvtesta !!! =)
Men bara försöka. Ialafall till helgen iaf....  =)

Hur tidigt har ni tjuvtestat och fått ett plus?

Kommentarer
Postat av: gt98mbj

Tjuvtestade 4dagar innan tror jag att det var.

2008-06-02 @ 12:53:52
Postat av: Marica Rödebäck

Åh, jag hoppas verkligen på ett plus... När skall det visas om det är plus eller inte? Alltså när kan du ta provet enl. läkare o så?

2008-06-02 @ 13:22:09
URL: http://rodeback.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0