Bara lite skitsnack...

Grinade av mig lite hos gubben inan jag åkte o jobbade igår... Men han är juh kille så han var inte till mycket tröt ändå... Bara tjabblade på om att jag borde säga upp mig och börja på timmar igen eftersom jag har så grisigt schema! Men jag ville juh bara ha en sketen liten kram av honom. Som jag väntade förgäves på. Han är snäll min man, annars skulle jag juh inte gifta mig med honom. Men han är såååå dålig på att kramas !!! Han skulle aldrig komma o ge mig en kram bara sådär spontant. Det är alltid jag som gör.

Sprutan igår gick bra. Eftersom jag var på jobbet så var jag extra modig och bara "körde på". Vi får se hur det går ikväll!!

Det har iaf varit en lugn natt inatt. Men jag har fortfarande sjukt ont i ryggen, så imorgon blir de till o ringa o höra om man kan få komma på en massage.

Kommentarer
Postat av: Birsen

Kram på dig gumman!



Inte lätt när man jobbar så mycket ju man vet inte om man är grinig av tröttheten eller av medicinerna.



Va modig du va med sprutan. Det där fixar du galant! :-)

2008-11-16 @ 11:38:21
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen!



Ja på Fertilitetscentrum har dom det. Både läkare och asisterande uskor har det. grönt i hela rummet är det. Sen får man träampa på nåt konstigt medel så det blir sterilt under skorna.

Men på på den andra kliniken vi var på så hade vi inte det och inte läkarna heller. Där var det som en vanlig gyn undersökning.

2008-11-20 @ 10:34:31

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0