Jag har öppnat ett sparkonto !!

Eftersom min akupunktur är en present från mina föräldrar så sätter pappa över pengar till mig varje vecka. Och förra veckan kom det inga pengar. Han fick gå till banken o kolla vart de hade tagit vägen. Då hade han satt in pengar på fel (!) konto. Typiskt min pappa. Iallafall så hade det hamnat på mitt gamla konto, i en annan bank som jag hade innan vi köpte huset och fick lov att byta bank. De sa då att de skulle avsluta allt med den gamla banken. Men de hade det tydligen inte gjort. Och eftersom jag inte använt de kontot på 2,5 år så hade jag juh ingen inloggning på det så jag kunde gå in på nätet o fixa över pengarna till det konto som jag använder. Så jag var på banken igår och fick en inloggning. Så nu har jag även öppnat ett sparkonto på den banken. Bra tycker jag eftersom jag annars aldrig är inne på den banken, och då får pengarna vara ifred tills de behövs. Kanske blir det inredning till ett bäbisrum?!?!?! Vem vet?


Kommentarer
Postat av: Birsen

va duktigt! Det är aldrig fel med lite undanstoppade pengar. Blir ju som hittat sen! ja och du behöver ju värkligen till geenroom nu när det ska köpas massor med bäbisprylar!

Jag får väl också spara om jag ska köpa bäbispresenter till både dig och theorese...Så får B spara till våran bebbe hihihi...

2008-11-14 @ 16:29:54
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0