Köpte lycka på Vero Moda för 399:-

Idag berättade jag för min brukares pappa, som även är vår arbetsledare om IVF:en, eftersom det kommer bli minst två dagar som jag måste in till Falun och jag måste vara borta från jobbet. han sa att han uppskattade att jag berättade och vill gärna veta hur det går. Jag fick stränga order om att INTE lyfta under ruvningen. Han är juh bara så genomsnäll och så försående och helt enkelt superbra att prata med. Vi kunde inte ha en bättre arbetsledare...

Innan jobbet gick jag på stan en stund. De hade REA på lindex...hittade en vit skjorta för 29:50:- Sen hade de REA på svarta Jeans, utsvängda, INTE jeans svart-färg utan jättesvart färg... Ni fattar... Såna jag drömt om så länge nu... MEN inte i min storlek..... Besviken går jag in på  Vero Moda... Hittar tre högar med jättesvartfärg Jeans med utsvänga ben.... (för om jag skulle ha icke utvängda ben på ett par jeans skulle man juh se ut som ett mongo eftersom man redan är ett par nummer större än normal) Börjar såklart rota som en dåre i dessa högar.... 28,30,28.............. Bara mini mini storlekar var det... MEN DÄR låååångt ner i sista högen (här har jag redan tappat hoppet) ligger det ett par o väntar på mig.. YES!!! Lyckan är TOTAL.. et par 34:or!! Jaaaaaaa... Måtte jag nu få dem över röven oxå.... Och jojomensan..... Nu kan inget försöra min dag, eller helg med för den delen!!!! Det går att köpa lycka för pengar...och idag gick det på 399:- Jag är bara så himla nöjd!

Kommentarer
Postat av: F

Shake it, mama! =oD hihihi

2008-11-06 @ 23:16:00
Postat av: Birsen

ååå va kul att du hitta jeans. Vet hur jobbigt det är när man inte hittar. jag skulle också behöva lite lycka just nu. Ska på bröllop imorgon och ingenting att ta på mig! Fyyy ångest

2008-11-07 @ 09:42:11
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0