Trött trött trött trött och lite trött oxå....

Jaha... Då är det 8 veckor kvar till nästa 56,5 timmars vecka... Bara att börja ladda om då... Efter 24 timmar i sträck på jobbet är man rätt så mör!! Gick av mitt pass 08.00 imorse. När jag kom hem skulle jag "bara sova en timme eller två" Men vaknade 13:30. bra!!! eftersom jag måste kunna sova inatt, eftersom jag börjar 07:00 imorgon så var det juh sååå bra att jag sov så länge... absolut... Ingen rast och ingen ro... här jobbar vi ihjäl oss för skitlön.... Inte undra på att det är så många sjukskrivningar inom vården.

Kommentarer
Postat av: Birsen

Du lever!!! Wiiiieeee

2008-11-02 @ 15:25:18
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0