100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
Älskling, bejbi, du.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag är en kämpe !!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag inte lyckas bli gravid.
4. Detta är jag rädd för:
Att få leva ett helt liv utan egna barn.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mys, mat & sömn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Tänka mig ett liv utan barn, titta på carola utan att äcklas, låta en dag passera utan att tala om för gubben hur mycket jag älskar honom.
7. Detta tycker jag om att göra:
Mysa med gubben, promenera, shoppa, umgås med vänner (både IRL och via nätet), resa.....
8. Detta vill jag göra just nu:
Lägga mig på soffan o vila en stund.
9. Bästa känslan:
Jag kan tänka mig att det är när man får sin nyfödda lilla bäbis på bröstet och den nyblivna pappan får tårar i ögonen, ser på en, ler och säger att detta är min lilla familj och det absolut bästa som hänt mig. (Hoppas jag en dag får vara med om detta mirakel)
10. Värsta känslan:
Att känna sig misslyckad.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha:
Han är perfekt som han är !!!!
12. Är jag kär just nu:
Ja!
13. Jag vill gifta mig:
Jag är redan gift.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Bilda familj.
15. Min käraste ägodel:
Vet inte... Prylar är juh bara prylar.
16. Något jag vill ha i present:
Ingenting.
17. Detta har jag på mig just nu:
Svarta jeans och en svart tunika.
18. Favoritkläder:
Svarta Jeans.
19. Favoritdjur:
Min tjocka goa katt såklart.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Gillar det mesta.
21. Favoritlåt just nu:
Nickelback - Rockstar (now and forever)
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast var drama, kommunikation och sceniskgestaltning. Tråkigast var allt annat.
23. Stjärntecken:
Tvilling
24. En bok jag gillar:
Har inte läst många böcker i mitt liv. Men håller just nu på med "Ps. I Love you" Önskar att jag orkar läsa ut den, än så länge är den underbar.
25. En film jag gillar:
EN???? Det går inte, jag älskar massor av filmer.... Men Con air toppar nog alla.
26. Tv-program jag gillar:
Bones, Medium, Prison Break, Sing-a-long, Morgonsoffan, Sjukhuset och mycket mycket mer....
27. Favoritdoft:
Massor där med. Jag älskar parfymer. Köper massor åt både mig o gubben.
28. Detta äter jag gärna:
Kyckling.
29. Dricker helst:
Vatten eller vitt vin
30. Favoritgodis:
Blandat
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
New York
32. Färg på mina ögon:
Grön/brun
33. Min längd:
164
34. Jag tror på:
Kärleken.
35. Jag spelar:
Sims 2
36. Person jag beundrar:
Mamma, och min man för att han står ut med mig.
37. Så här bor jag:
Villa med min man och katten.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Lika många som det finns. Alla som inte är av plast eller annat odödligt material klarar sig inte länge levande i detta huset.
39. Det här tänder mig:
Min man.
40. Det här gör mig avtänd:
kommer inte på något just nu.
41. Favoritfärg:
Många olika.
42. Favoritcitat:

"Man får i regel den kraft man behöver"
43. En hemlighet jag vet:
Jag håller nog inte på någon hemlighet för tillfället.
44. Bästa present jag fått:
Akupunkturen jag går o får regelbundet nu. Det är en present från mina föräldrar.
45. Senast köpta skiva:
Hahaha... oj... det var längesen.
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är:
Jag är inte nöjd med nåt, men det får väl duga lixom.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
VIKTEN!!!
48. Udda förmåga/egenskap:
Udda??? vet inte.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
ingen aning.
50. Vad lyssnar du på just nu:
Bilarna som åker utanför.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
Jag har tagit blodprov och skickat iväg det med expressbrev. Idag ska jag inte göra något speciellt, bara vara ledig.
52. Var är dina föräldrar födda:
Borlänge
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Någonting för att kunna ladda upp bilder på min facebook. Kommer inte ihåg vad det hette.
54. Vilken är din favoritresturang:
Den på Birka Paradise.
55. När badade du i en pool senast:
Några veckor sen när jag simmade i sporthallen.
56. Har du varit med i någon skolpjäs:
Japp.
57. Hur många barn vill du ha:
3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Jag vet inte... Allt som inte är bra...typ...
59.Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Japp.
60. Vad har du för TV-kanaler:
Tillräckligt många för att inte hinna se på alla.
61. Har du åkt moped någon gång:
Ja.
62. Har du busringt någon gång:
Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter någon gång:
Nope.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump:
Nej, men jag HAR faktiskt hoppat fallskärm... Grymt häftigt!!
65. Vilken plats är den längs bort som du har besökt:
Jag är så jävla dålig på geografi så den kan jag faktiskt inte svara på.
66. Har du en egen trädgård:
Ja.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier:
Ingen.
68. Kan du alla orden i nationalsången:
Ja, jag tror det.
69. Badkar eller duschkabin:
Vi har bara dusch, men jag saknar badkar så jävla mycket.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
27 dresses
71. Favortipizza:
vegetarisk
72. Chips eller popcorn:
inget av dem, tack.
73. Vilken färg på läppstift använder du:
Använder det väldigt väldigt sällan. Har två stycken tror jag. Vet inte vad det är för färg riktigt.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Nope.
76. Apelsin- eller äppeljuice:
Apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med:
Min man.
78. Favoritchoklad:
Geisha.
79. När röstade du senast:
riksdagsvalet 2006
80. När åt du en hemodlad tomat sist:
Det var väl när man var liten.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång:
Nej.
82. Är du bra på matlagning:
Bra är jag väl inte, men varje dag står det mat på bordet iaf.
83. Klarar du att tanka själv:
Jajjamensan !!!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går påreklamtevekanalen:
Nej.
85. Pepsi eller coca cola:
coca cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
Nej.
87. Vad är det du senast handlade:
Frimärke till expressbrev. 101:-
88. Har du kräkts offentligt:
Ja.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Kärleken har jag redan så då kan juh vi dela på pengarna.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja.
91. Har du ringt något betalnummer:
Har väl hänt nån gång.
92: Kan man vara vän med sitt ex:
Nej.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
minns inte.
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Japp. När jag låg på mammas mage direkt efter födseln fick jag en rosett i håret.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Jag tror inte jag har något mobilsvar.
96. Vad har du i din väska:
Plånbok, mössa, vantar, Ipren, Panodil, Penna, gamla kvitton, tuggummi, halstabletter m.m.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Nej, men jag måste alltid ligga o kramas med gubben en stund innan jag kan vända mig om och somna.
98. Vad har du att vara tacksam för:
Min man och min familj.
99. Var hittade du den här listan:
Hos Mizca
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Birsen, Theorese och BlueEyeTea




Kommentarer
Postat av: Birsen

ska svara innom kort...orkar bara iinte just nu :-P

2008-11-11 @ 23:01:55
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Theorese

Eh, Ragetti...jag bangar så länge...hoppas det är okej...eller kommer en ännu värre utmaning då?;-P

2008-11-12 @ 18:51:30
URL: http://theorese.blogspot.com

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0