Jag beklagar...

Har jobbat ikväll och ska ut extra imorgon. Behöver fylla på banken med komptimmar då jag använde upp alla när jag var på semester. Måste juh ha några om det blir ÄP eller ET på en dag när man skulle jobba.

Igår köpte vi målarfärg och diverse saker man måste ha för att kunna måla. Det är nämligen så att jag äntligen har rivit ner den gamla fula gräsliga vävtapeten som satt i hallen, och nu ska det målas. Färgen heter nougat och är så jävla fin. Får se om det blir gjort i helgen. Hoppas. Och hoppas naturligtvis att resultatet blir okej, då både jag och gubben min har tummen mitt i handen. Någon som har några goda råd??

Idag har jag o gubben årsdag på när vi träffades... =) Frågade honom om vi skulle fira eller beklaga. Han ville beklaga. Så det har vi gjort med en god potatisgratäng och honungsmarinerad kycklingfilé. Såååå gott. Och till det serverades ruccolasallad... Dé ni!!

Nu ska jag hoppa i säng... God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Birsen

hej hej! Ja vi har sett en hel del.



Tänkte på målningen...Vi köpte nåt som man tapetserar på väggen först. Skulle vara bra mot sprickor och had elite isolerande skydd. efter det så målade vi på det. Det är en hel del å tänka på innan man ska måla...Lycka till!

Vi jar sovrummet kvar nu och jag vill så gärna ha det gjort...

2008-10-10 @ 19:02:31
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0