jag och min glappa käft!!

Idag på jobbet frågade min arbetskamrat (som igår pratade om att hon ville sätta in en spiral, men hade hört olika konsekvenser på det, och var lite orolig) vad jag använder för preventivmedel.
- Ingenting, eftersom jag inte kan bli gravid. Blev svaret.Utan att jag hann tänka efter så bara flög de ur mig!
- Oj förlåt, jag beklagar.

Mer än så ville jag inte prata om. Det är en sak att skriva här, dels för att många av er som läser är i samma situation, och dels för att det är hundra gånger svårare att ta orden i munnen, och till råga på allt med någon som inte är min vän, eller familj.

Jag har ännu inte bestämt mig om jag ångrar mig eller inte. Och jag undrar lite vad hon tänker göra med informationen hon fick idag. Hon är faktiskt bra duktig på att prata OM alla andra, som jag själv kan tycka inte någon annan har med att göra.

Kommentarer
Postat av: gt98mbj

för imn del så var det skönt att få "komma ut" med att vi gjorde ivf. det blev så jobbigt med allt hysch hysch.

2008-10-03 @ 14:25:44

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0