komma här o kräva saker 2 år efter "bäst före datumet"... Nää, nu får han skämmas !!!

Historik: När jag precis flyttat hit så skrev jag in mig på en körskola. Skrev under en blankett om att jag godkände att betala genom resurs bank, blev beviljad ett lån och började köra. Läraren var dum i huvet. Pratade i mobilen när jag körde och var allmänd dum i käften. När vi satt ett gäng ungdomar och väntade på att en lärare skulle komma och hålla en teorilektion som aldrig kom. Summan av kardemumman så fick jag ut nada av denna trafikskola.... och bytte till en mycket bättre där jag fick riktiga lektioner...!!!

Nu, ikväll: Ringer han 2 år efter att jag slutat och vill at jag ska betala !!!!!! Även fast han har tappat bort papperen jag har skrivit på och inte brytt sig om att leta efter dem och skicka in dem. Efter 40 minuter när jag förklarat 240 tusen gånger att han ofta satt i telefonen (han har ingen på kontoret och alla samtal till hans trafikskola kopplas till mobilen) och om teorilärare som inte dyker upp och att jag var ledsen för massa korkade saker han sagt, så får jag väl gå med på att betala då, trots USEL service. Då säger han bara att nä, eftersom jag har varit så missnöjd så vill han inte ha några pengar....

Nänä... då är det väl (äntligen) ur vägen nu då... Men det jag frågar mig är hur han kan ha mage att ringa 2 år senare och vilja ha pengar som han redan kunde ha haft om han hållt koll på sina papper och skickat in dem direkt jag slutat !!!! Är det mitt problem att han inte har koll på sina papper.

Åhh, jag blir så förbannad !!!! Men nu lär han aldrig ringa hit igen o kräva pengar trots bristande service.

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Vad fin blogg du har fått :)

Förstår att du blir förbannad, jag skulle nog inte heller va så glad om jag hade fått den servicen, men tur som jag har hade jag en superbra lärare,

2008-10-30 @ 13:49:31
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: gt98mbj

Han var väl i behov av pengar :-)

När det gäller biverkningar av sparyet så hade inte jag heller några sådana ;-)

2008-11-02 @ 12:30:44

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0