Nu tar vi nya tag

F: Tack för dina fina ord!! 
Och såklart tack till alla andra som skriver! Jag är tacksam för att ni finns och känner med oss i denna påfrestande tid.
 
Jag har pratat med kliniken idag. Den 18/10 kör vi igång med spraystart igen!!  Jag känner att jag vill köra på direkt, och inte bara vänta och grubbla eller framför allt gå och vara ledsen. Klart man bryter ihop i ett par dagar. Men nu (försöker) jag tänka framåt. Jag har bokat in mig på akupunktur en gång i veckan fram till ÄP. Sen ta en till på ET dagen. Och det känns bra att arbeta för att försöka göra det lättare för ett stackars embryo att fastna.

Sen har jag pratat med dem om att både jag och min man vill sätta tillbaka 2 embryon nästa gång. Det lät inte omöjligt och vi skulle diskutera vidare med en läkare vid nästa besök.

Jag talade om att jag mådde dåligt av att spraya och det vore bra om jag inte behövde spraya extra länge, som förra gången då det var många igång samtidigt och lite av platsbrist i samband med ÄP och ET. Men hon var förstående så prel.ÄP är vecka 48.


Kommentarer
Postat av: Birsen

Starkt av dig tjejen!



Har också tankar på akupunktur. Ska försöka ta reda på om de har det här i lilla Vbg.





2008-10-08 @ 23:54:19
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Birsen

Starkt av dig tjejen!



Har också tankar på akupunktur. Ska försöka ta reda på om de har det här i lilla Vbg.





2008-10-08 @ 23:54:20
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0