Spraydag 4

Har iaf kunnat sova inatt.... såååååå skönt!! Ont har jag fortfarande, men inte lika mycket. Fan, jag misade EFIT  dagen igår. Det som var så roligt tyckte jag. Nästa EFIT dag är 12 November. Då jobbar jag hela dan....Så då kan jag inte heller vara med.....

Idag händer det inte så mycket. Ska på möte mellan 14-16. Annars är jag ledig. Håller på att tvätta för fullt. Annars är jag bara så seg idag känner jag. Ingen lust att göra någonting. Bara en sån här trök-dag. Imorgon ska jag på min andra akupunktur behandling. Lite rädd är jag för de där nålarna, men det är så skönt och avslappnat. Igår när mina föräldrar var här fick jag ett paket med två amla plåster =) De vet om att jag hatar när de ska hålla på o sticka mig så mycket nu. Och sätter man på det där en timme innan blodprov så känner man inte av sticket någonting. =)

Kommentarer
Postat av: Birsen

kan inte du hjälpa mig å bli medlem där! Fattar nada!

2008-10-21 @ 15:23:53
URL: http://birsen.blogg.se/
Postat av: Birsen

så nu har jag anmällt mig. Ska bli kul å vara med .-)

2008-10-21 @ 20:54:51
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0