Utmanad

Jag har blivit utmanad av Birsen att berätta sju sanningar om mig som är både alldagliga och knäppa...

1. Handdukarna i detta hus måste vara vikta på ett speciellt sätt... Är de inte det så måste jag vika om dem.

2. Jag är väldigt oekonomisk.

3. Jag älskar att göra ingenting.

4. I detta huset är den min man som diskar. Jag kan nog räkna på mina händer antal gånger jag diskat sen vi flyttade hit.

5. Jag älskar att tvätta, men avskyr att hänga tvätten sen. Vilket resulterar i att den kan bli liggande i tvättmaskinen en dag innan jag tar mig i krager och hänger upp den.

6. Jag jobbar för mycket, för alldeles för låg lön. Men har aldrig trivts så mycket på ett arbete som jag gör nu.

7. Jag kan inte vissla.



Här nedan hittar ni reglerna.
Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


JAG UTMANAR ALLA SOM KÄNNER SIG UTMANADE HELT ENKELT!

Kommentarer
Postat av: Birsen

vill också ha ett jobb där jag trivs!

2008-10-25 @ 21:37:45
URL: http://birsen.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0