Varför kan de inte lita på att en kvinna faktiskt kan ha rätt...????

Jag blir lite smått besviken på min gubbe. Jag var juh o gjorde slut på lite pengar på IKEA igår. 1726:- närmare bestämt. Köpte en byrå som han har skruvat ihop idag. Jag talade om för honom att han skulle ha någonting under. Typ en matta eller så. Eftersom det blev ett jack i ett bord vi köpte där förut för att vi la det direkt på golvet när vi monterade.

- Nej då, det behövs inte. Det här blir dte inte så med
- Jo, det blir det. Det är väl inge problem att hämta en matta o lägga under.

Men vips så var han i full gång. När den är klar så ser jag KLART OCH TYDLIGT en stor fläck mitt uppe på byrån som färgen skavts bort på för att han har haft den direkt på golvet när han monterat den.

Åhhhh... Jag blir så matt !!!!!

Och jag, jag som är så jävla petig och pedantisk när det gäller att det ska vara snyggt och prydligt. Och så är det värsta hacket där. MITT PÅ.... Nej usch.... Det är inte lilla jag ett dugg nöjd med. Även om man ställer någonting just där så vet jag ändå att den finns där.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det där blir så lätt. En kompis gjorde likadant och ett jättejack blev på ovansidan, hur snyggt är det. . det är ju jättelätt att hämta ex. en handduk och lägga undan, bättre det än ett jack som inte går bort.

2008-10-26 @ 21:55:06
URL: http://rodeback.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två!!

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0